გაკვეთილის თემა
|
იოვანე საბანიძის „აბოს წამება“ (მწერლის ენა)
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
27
|
გაკვეთილის მიზანი-მისაღწევი შედეგები
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების
თვალსაზრისით.
· განსაზღვრავს მეტყველების სხვადასხვა ტიპის (აღწერის, თხრობის,
მსჯელობის) ეფექტიანობას სხვადასხვა სახის ტექსტებში;
ქართ.X. 16. მოსწავლეს
შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
· წინასწარ აგროვებს მასალას (ციტატებს ნაწარმოებებიდან, მკვლევართა
მოსაზრებებს, ისტორიულ ფაქტებს და სხვ.);
· კითხულობს ნაწერს კორექტირების მიზნით, ასწორებს შეცდომებს,ლექსიკონების
მიხედვით ამოწმებს სიტყვათა ფორმებს;
|
სასწავლო რესურსები
|
ქართული
ენა და ლიტერატურა, მე-10 კლასი.
გამომცემლობა
”დიოგენე” ნ. მუზაშვილი. გვ.52; 118; 125; 131-132; 172-173;
|
შეფასების საგანი/პროცედურები
|
მოსწავლეს
შუძლია განსაზღვროს და განასხვავოს მხატვრული ნაწარმოებში მეტყველების ტიპები;
მოსწავლეს
შეუძლია აარჩიოს და გამოიყენოს წერის შესაბამისი სტრატეგია შექმნას წინასწარ
განსაზღვრული მიზნის შესაბამისი ტექსტი;
შეფასების
ტიპი: განმსაზღვრელი შეფასება.
|
ორგანიზების ფორმები
|
ინდივიდუალური
მუშაობა;
მუშაობა
მთელ კლასთან;
წყვილში
მუშაობა.
|
გაკვეთილის მსვლელობა/დრო
|
აქტივობა
1 გონებრივი
იერიში 5წთ.
ა)
მოსწავლეებს ვთხოვ გაიხსენონ რა იციან მეტყველების ტიპებისა და მხატვრულ
ტექსტებში მათი დანიშნულების შესახებ;
აქტივობა2 მინი დისკუსია 10 წთ.
მოსწავლეები
იხსენებენ შუა საუკუნეების მწერლობის პრინციპებს, სპეციფიკას და გამოთქვამენ
თავიანთ მოსაზრებებს ჰაგიოგრაფიულ ტექსტებში აღწერის ტიპების ფუნქციის შესახებ.
ეცნობიან თეორიულ მასალას (გვ.172-173;)
აქტივობა
3 პრაქტიკული მუშაობა; 25
წთ.
ა)
მოსწავლეები დამოუკიდებლად ეცნობიან მხ. ტექსტს (გვ.131-132); 10 წთ.
ბ)
მოსწავლეები ეცნობიან სხვადასხვა ეპიზოდს, რომლებშიც გვხვდება აღწერის
სხვადასხვა ტიპი (გვ.52; 118; 125) 10 წთ;
ჩამოაყალიბებენ,
რა მიზნით იყენებს ავტორი თითოეულ მათგანს;
აქტივობა
4 პრეზენტაცია
5 წთ.
მოსწავლეები
მოკლედ ჩამოაყალიებებენ ძირითად დასკვნებს; საშინაო დავალებად დაწერენ ესე -
„აღწერის ტიპები და მათი ფუნქცია ჰაგიოგრაფიულ ტექსტებში“.
|
გაკვეტილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment